woensdag 15 oktober 2014

Ja, en dan zijn er op eens twee jaar verstreken! Twee jaar en een baby verder, maar nog steeds ben ik met vallen en opstaan bezig mijn drie zonen op te voeden tot wijze, liefdevolle mensen. Mijn huis is behoooorlijk vol aan het geraken: vol van leven, dat zeker! en vol van mijn pogingen om mijn huis vol van warmte, vreugde en wijsheid te maken. In deze blog lees je alles over onze creatieve, ambachtelijke probeersels om dit voor elkaar te krijgen.
Wat mij vaak ontbreekt (heeft iemand misschien tips?) is een structurele aanpak/ methode om dit voor elkaar te krijgen. Eerder heb ik mijzelf wel eens opgelegd om 1 bepaalde dag in de week wat extra's te doen en een bepaalde levensles voor te bereiden, maar al gauw is dat door de drukte toch weer gestrand. Het vraagt veel voorbereiding en bedenktijd. In deze blog wil ik me toeleggen op het publiceren van 1 les per week, zodat het voor jou makkelijker wordt om structureel te werken aan je opvoeding. Laat je niet door de waan van alle dag meesleuren om op een dag te merken dat je kinderen groot zijn geworden zonder ze iets mee te hebben gegeven. Laten we onvergetelijke herinneringen maken met onze kinderen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten